En månad

Nu är min gosbebis hela en månad gammal. Han hade gått upp ytterligare 600 g på förra bvc besöket och vägde då 5100. Jag är lite dålig på att blogga, men men. Dagarna knatar på här hemma. Veckan som var bjöd på shopping för min del med Malin, fick med mig en hel del hem både till mig själv och mina små. En annan dag åkte vi ut till skottvångs gruvor och tog en liten promenad. Fanns inte mycket att se där måste jag påstå. I lördags var vi på jobbet då vi hade temavecka 1800-tal med massa ståhej. Charlie tyckte kasperteatern (dockteater) var roligast. Idag skulle vi åka till skansen men det blev ändrade planer tyvärr. Jag vaknade nämligen inatt med feberfrossa och mjölkstockning =( Mådde sen jättedåligt hela natten och morgonen. Blev bättre under dagen men jag har fortfarande ont. Får bli skansen en annan dag helt enkelt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0