Dags för bvc

Idag är det dags för Henrys första bvc besök. 8 dagar har gått sedan läkarbesöket och han vägdes sist. Ska bli kul och se hur mycket han har gått upp. Kommer inte ihåg hur snabbt de ökar i vikt vid den här åldern. Allt rullar på här hemma. I måndgs var vi hem till min moster där nästan hela släkten väntade, det var min mormor och morfar, brorsan Robban och hans familj, Fredrik och min kusin Mickiz och såklart moster Carina då som vi besökte. Måste också passa på att tacka alla vi träffat för så fina presenter till våra små =)
 
Igår var min första dag hemma själv med Henry. Danne var på utbildning på jobbet. Danne både lämnade och hämtade Charlie på dagis så det var ju inga problem. Dock fick han med sig vagnen till jobbet så någon hundpromenad vart det inte. Tyvärr var det en sådan dag då lilla Henry var gnällig och det endast dög att sova på mig så det vart inte mycket annat gjort än bebismys. Idag åkte Danne iväg på avslutningsresa till Göteborg med skolan, han kommer hem sent i morgon kväll. I morse var alltså premiär för mig att vara ensam med båda barnen. Gick klockrent hela morgnen med frukost, påklädning och åka till dagis, så skönt. Hoppas alla dagar blir lika smärtfria =) Efter lunch kommer mamma hit och stannar sedan över natten så får jag lite hjälp. I morgon blir det dock jag ensam hela dagen även läggningen på kvällen, det ska bli intressant.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0