Paddan

När Henry föddes var han min lilla groda som älskade att just ligga som en groda på magen och sova. Han gillar fortfarande att ligga på min mage och sova men han är numer snarare en padda. Min lilla sumobebis, 6 veckor gammal är nu 59 cm lång och hör och häpna väger 6275 g. Han har nu storlek 62-68 i kläder och strl 3 i blöjor. För er som inte kan relatera till detta så väger Annas 4 månaders lika mycket och Isac som är snart 8 månader har bara en storlek större kläder. Det är dock helt normalt att växa som han gör men det tillhör väl inte det vanligaste, Han kommer ju inte växa lika snabbt hela tiden...eller??!! Han fick iallafall godkänt på läkarbesöket hos bvc idag och han beskrevs som en stor, stark och ovanligt nöjd 6 veckors bebis.
 
I morgon åker vi till småland i ett par dagar. 
 
Har en del bilder att visa men kan inte lägga in dem på datorn just nu då Henry sover i min famn och blogar jag från mobilen fungerar det inte att lägga upp bilder, Det är därför det alltför ofta är inlägg utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0