Instagram

Ledsen att bloggen är dåligt uppdaterad, den är lågt prioriterad. Jag lägger iallafall upp bilder på Instagram lite då och då så jag lägger upp dem här med för er som inte har Instagram.
 
Henry för någon vecka sedan
 
Henry i babygungan när jag var själv hemma. Danne och Charlie var på Kråmö. Funkar riktigt bra med gungan då han ofta somnar där och man får tid till att göra saker på egen hand, tex äta frukost.
 
Mamma kom över i veckan några dagar och vi roade oss bland annat med att plocka bär. Vi plockade även svamp, åkte på loppisar, hälsade på hos mina mostrar och pysslade i trädgården.
 
Av bären blev det saft.
Bilderna ligger lite rörigt märker jag. Här är en bild från föregående vecka då vi var nere och hälsade på i Kosta. Vi tog då en tripp till älgparken.
 
Denna bild är från igår då jag, mamma och Henry åkte ut till grabbarna på Kråö och var där deras sista dag. Vi hade tur med vädret =)
 
Skördebild
 
Jenny med familjs nya familjemedlem, Aster, Hovawart valp.
 
Invigning av bärsjalen, funkade finfint, förutom att den är krånglig att få på
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0