Gäster <3

Denna veckan har vi haft gäster varje dag :) Mycket trevligt. I tisdags var min farmor, faster, kusin och kusinbarn på besök samt min bror Robban och hans familj. Var väldigt länge sedan jag träffade både farmor men framförallt min faster Eva. Min kusins Sofias son Noel och Robbans Isac är nästan lika gamla, bara en månads skillnad. Det var kul att träffas och jag hoppas vi kan göra om det snart igen.

Onsdagen bestod av hundbesök, nämligen Aslan, Sallys förstfödde. Han tog med sig både matte och lillmatte. Tror dock att Ella uppskattade besöket mer än vad Sally gjorde.

Idag har Malin och Madde varit här. Madde bor ju i Göteborg nuförtiden så det är inte alltför ofta vi ses, tyvärr. Vi fikade och pratade i timmar. Underbara vänner <3 Ananasoaj har stått på fikabordet alla gånger då jag bakade två pajer i tisdags. Men vad gör det, det är ju så gott!

Vi har också hunnit med ett besök hos Anna igår. Idag var Danne och Charlie på en dagskryssning. Så fullt upp denna veckan alltså och så rullar det på ett tag. I morgon har vi väl inga direkta planer, jag tänkte inhandla en present och sen tänkte vi kolla svamp i skogen.

Nu borde jag nog sova. Danne sitter med en kvällspigg bebis i vardagsrummet. Henry brukar inte somna förrän närmare tolv. Han har inga långa sömnpass än då länge. Sover sina 3 timmar mellan målen på sin höjd. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0