Våran dag

Danne har varit iväg idag så det har bara varit jag och Charlie hemma. Jag passar på att lyxa till det lite för sjuklingen så kanske han mår bättre. Han äter i princip bara gröt och dricker i princip bara festis, men allt han får i sig är bra. Idag har han varit feberfri och magen är mycket bättre =)
 
Piggelin och fotbad. Han älskar verkligen att bada fötterna. Efter ca 20 min och fötterna var helt skrynkliga frågade jag om det inte var mammas tur. Jo visst jag fick bada fötterna i typ två minuter sedan var det tydligen hans tur igen =)
Lite ostbollar gick också hem.
 
Annars så har vi mest bara bråkat han och jag hela dagen. Bråkat om att ta medicin, bråkat mycket om att man inte får göra illa hundarna, bråkat om att titta på datorn. Tandborstningen tog närmare en halvtimme då han inte fick lämna toan innan jag fick borsta tänderna. Sen läggningen, ja då skulle han inte sova utan det fanns så mycket andra viktiga saker att göra då så jag kom inte ut därifrån förrän halv tio men kan hända att jag slumrade till lite jag med. Nu är det godnattdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0