Tre små grisar

I morse var jag uppe och tittade på nyhetsmorgon. Ella låg och sov brevid mig och vad ser jag, jo hon sover tätt intill två små grisar =) Var bara tvungen att ta fram kameran. Tyvärr hann hon vakna till, såg roligare ut när hon sov =)
 
Jag har börjat planera lite för Ellas framtid. Min förhoppning är ju att hon ska bli en trevlig väluppfostrad hund, haha men också en framtida avelstik.
Hon kommer att få gå valpkurs under våren, förhoppningsvis med Fredrik, men har inte anmält henne ännu då de inte har kommit ut info på hemsidorna. Anna har du något tips?
På hundklubbarna kan man också träna ringträning för en billig summa, alltså träning inför utställning.
Sen är det dags att börja gå på utställning. Dessa har jag tittat ut än så länge:
 
22 mars Eskilstuna inofficiell utställning Engelska bulldog klubben.
15 aug Eskilstuna nationell utställning SKK
31 okt Växjö internationell utställning SKK
12 dec Stockholm nationell utställning SKK
 
Hoppas att det ska komma upp några fler inofficiella utställningar, gärna en i april och en i juli-aug så man hinner gå på några innan det är dags för de stora utställningarna. 
 
Någon som vill gå med mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0