Hej

Har varit lite frånvarande här ett tag och det beror på att jag också blivit sjuk av bakterien =( Började väl redan i måndags med magont hela natten och dagen men satte igång sen på tisdagen. Ja om ni vill veta symptomen på denna mysiga bakterie så är det magont, feber och diarré. Jag har dessutom haft en grym huvudvärk. Idag känner jag mig lite piggare men magen är fortfarande långt ifrån bra. Igår fick Danne vara hemma och vabba med Charlie för jag orkade inte det. Idag fick Charlie gå till dagis igen, första gången sen innan jul. Charlie är frisk nu =) 
 
Dom fick det nog inte lätt med Charlie idag första dagen. Igår vägrde han sova middag så kl 6 på kvällen slocknade han, vilket resulterade i att han klockan 4 i morse var pigg. Men när det var dags att åka till dagis kl halv sju så var han jätte trött igen och somnade nästan i bilen.
 
Har förresten bestämt mig för att köpa den dyra fina vagnen som jag skrev om i tidigare inlägg. Bugaboo donkey
 
Den kostar drygt 15000 som ny men jag täner hitta en begagnad till rimligt pris. Får försöka sälja av lite grejer här hemma istället för att bidra till vagnen då den är på tok för dyr egentligen. Vi måste ju även köpa ett babyskydd till bilen. Men det är kul att sitta och planera tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0