Ella

Lilla Ella fick följa med mig till jobbet i helgen. Hade egentligen inte tänkt ta med henne förrens på onsdag då jag jobbar halvdag men då CCharlie blev sjuk så vart det lite för tufft för Danne att både ta hand om valp och sjukt barn. Det gick bra med Ella på jobbet. Hon tycker det är lite läskigt men blev mer och mer hemmastadd. Tur att jag har Sally för annars hade det ju inte gått att lämna henne ensam på kontoret när jag är ute och jobbar. Nu var det inga problem. Gnällde lite gjorde hon såklart. Filmen är från kontoret på jobbet och bilden är från samma dag som jag hämtade henne. En vecka har vi haft henne nu. Har inte hunnit med så mycket koppelträning men jag tycker det är viktigare att det fungerar att ha henne lös och att hon självmant följer efter mig och håller koll på mig. Kör man bara med koppel så lär sig inte hunden det på samma sätt.
 
 
 
Som ni ser på filmen så är Sally rätt nöjd med att ha fått en kompis =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0