Beordrad vila

Jäkla sjukdom det här alltså. Jag mår bättre. Har peppar peppar inte varit på toan på flera timmar nu. Men jag har fått betydligt mer sammandragningar än vanligt och inatt hade jag en som höll i sig i typ två timmar. Efter att ha pratat med både min barnmorska och med förlossningen så har vi kommit fram till att det troligtvis rör sig om "goda" sammandragningar som inte påverkar. Men att de blivit retade utav mina ständiga toabesök. Så länge det inte blir värre eller att jag får ont utav dem så är det bara vila som gäller. Det är inte så lätt. Tycker synd om mina hundar som inte får den uppmärksamhet och promenader som de förtjänar och tycker synd om Charlie som blir ledsen när hans mamma inte orkar leka och bära honom som han vill. Men jag måste försöka bortse från det nu och bara vila, det är ju bara tillfälligt. Charlie är ju dessutom på dagis nu så han får nog en massa lek och uppmärksamhet där och sen kommer ju hans pappa hem och tar hnd om oss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0