Sjuk igen

Usch ja, den här veckan har vi varit sjuka igen. Det började redan i måndags då Charlie blev sjuk. Lite feber, hosta och snuva. Han har aldrig varit jättesjuk men det har hållt i sig hela veckan. I torsdags började jag få ont i halsen men jobbade ändå den dagen. På fredagen mådde jag sämre men vi hade ju planerat in att åka till småland och mormor och morfar över helgen så vi åkte ändå. På vägen ner stannade vi i vimmerby och köpte oss en sysknvagn =) den önskade bugaboo donkeyn. 
 
Helgen vart inte riktigt som tänkt. Jag var sjuk och hade egentligen ingen ork till något. Försökte vara social men misslyckades nog en aning. Charlie hade kul ialafall och busade för fullt med sina gammel morföräldrar.
 
Nu är vi hemma och jag ska bädda ner mig och försöka bli frisk. Orkar inte vara sjuk mer nu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0