Newbie

Jag har kommit på en sak. Charlie är ju född i december och bebis kommer att födas i slutet på maj. Det betyder att bebis kommer att ha sommarkläder när Charlie hade vinterkläder och tvärtom, hela tiden. Vilket ju i sin tur kanske innebär att jag måste köpa en hel del nya kläder även då vi har mycket i varje storlek.Om det blir en flicka kommer jag nog köpa på mig lite nytt ändå, det finns ju så gulliga tjejkläder. Funderade på om man kanske måste köpa en tunn overall till bebisen när den är nyfödd. Det blir ju för varmt med en vinteroverall men det kan fortfarande vara kallt i maj och jun speciellt på kvällen. Det kanske blir denna från kappahls newbie, vilket för övrigt är en av mina absoluta favoritmärken.
Hur mår jag idag då? Ingen större förändring. Har haft väldigt hög vilopuls idag, den låg på 110-120 i ett par timmar men är nu nere på 80-90. Jag ska iallafall in en sväng till vårdcentralen i morgon så får dom lämna en dom. Troligtvis säger de bara att de är virus och att jag får vänta ut det men får ha koll på pulsen så den inte fortsätter stiga.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja mkt smartare att få barn samma årstid 😜 Jag har flera tunna overaller i st 50-56. Som du kan få ärva sen 😀

Svar: Åh man tackar. Hoppas det blir en liten tjej då för om jag minns rätt så är dina kläder väldigt flickiga =) Har för mig att du fick av mig en stickad randig overall minns ej storlek samt en ljusrosa jacka, efter att jag fått kläder av grannen, kan det stämma?
Jojo

2015-02-10 @ 20:49:28
Postat av: Anna

Har bla en tunn overall som är vit. Så den passar ju oavsett kön. Flecceoverallen är i str 74. Jackan måste jag kolla.

2015-02-12 @ 08:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0