Mer häst

Trot eller ej men nu är Charlie sjuk igen. Inga andra symptom än hög feber. Han fick såklart vara hemma från dagis idag och i morgon är Danne hemma med honom så får vi se hur resten av veckan blir. Jag hade tid hos barnmorskan idag och mamma var snäll och kom över och passade Charlie medan jag var där. Allt gick bra hos bm, låga blodvärden men det är inte ett dugg konstigt efter all sjukdom. Jag ska bara fortsätta äta bra och ta mina vitaminer och järntabletter. Magen hade vuxit som den skulle  och jag har nu iallafall lyckats gå upp ett par kg i vikt. 
 
Igår var jag och Charlie och hälsade på hos Fredrik och mamma. De håller på att packar och kör bort skräp och fixar för till helgen ska de flytta. Vi passade på att gå en sväng till mitt jobb och kolla på djuren och rida en sväng på gotlandsrusset Nora. Charlie tyckte det var jättekul att rida och kunde tänla sig att fortsätta med det, men det var ju andra som stod på kö. Mer häst sa han =). Sen köpte vi semlor.
 
Resten av veckan får vi se lite vad som händer i och med sjukdom och så. Jobbar i morgon iallafall och på fredag har jag en efterlängtad frisörtid efter jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0