Me&I

Igår hade jag me&I visning här hemma. Den blev av trots allt. Det var många gäster som tackade nej i sista stund och det var nära att jag var tvungen att ställa in för att jag hade så få gäster men vi körde på ändå trots att vi inte var så många. Me&I har en damkollektion och en barnkollektion. Kläderna är oftast väldigt färgglada och har annorlunda mönster, ofta retro. De är ju snäppet dyrare än tex hm-kläder men har bra kvalite och barnen kan ha dem länge innan de växer ur dem. Kläderna är finare i verkligheten än på bild och när man har en visning hemma så vill man gärna ha en av varje. Hade jag vetat vad det var för kön på bebis i magen hade jag handlat mer framförallt om det är en tjej för de hade väldigt fina tjejkläder. 
 
Det här fick komma hem till oss iallafall:
Äppelbody. Denna skickar jag till Robban och Sandra först. De köpte gröna matchande byxor. Så när Isac har vuxit ur dessa kan de ju få flytta hem till mig och bebis en stund =) Varför köpa dubbelt när man kan ärva av varandra?
Fotbollströja som mamma köpte till Charlie till Dannes stora förtjusning. Charlie valde själv ut tröjan =)
T-shirt med traktor och hölass till Charlie.
 
Sen köpte jag även en ljusrosa tröja till mig själv och skulle gärna ha handlat mer som sagt. Men man kan ju också vänta in till dess att de har rea eller köpa dem begagnt sen.
 
Hursomhelst tack alla ni som kom =)
 
Vi får väl se om jag har någo mer visning i framtiden, det dröjer nog ett tag isåfall. Någon gång i framtiden kan jag även tänka mig att prova på att sälja dessa kläder själv =)
 
Robban, Sandra och Isac sov sedan över här så vi har haft det supermysigt. I morgon är det söndag och vi har ännu inga planer. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0