Magen 2/3 avklarad

Framsteg på sjukdomsfronten. Jag känner mig piggare och friskare för var dag. Helt är det inte borta jag hostar fortfarande men den här influensan ger tydligen hosta i upp till 5 veckor. Inatt ska jag iallafall försöka sova i sängen istllet för sittandes i soffan.
 
Idag har det varit jag och Charlie hela dagen. Tufft att hålla honom underhållen när han varit hemma hela helgen. Han tjatade hela tiden om att åka till mormor, åka till Fredrik, åka till pappa ja till och med åka till dagis var roligare än att vara hemma med mig tydligen. Han tjatade även om att jag skulle åka och jobba och att pappa skulle vara hemma med Charlie. Vi har iallafall haft fotbad, lagt alla pussel, bakat chokladbollar, lyssnat på musik vid datorn, kollat tv, byggt lego och ja ni vet det vanliga =)
 
I morgon får Charlie åka till dagis några timmar. Själv ska jag passa på att gå promenader med hundarna och sova middag medans han är borta. Ons-fre jobbar jag sen. På fredag blir det me&I träff här hemma hos mig. Me&I är ett företag som säljer barn och damkläder på homepartyn. Jag skulle ha haft det egentligen i fredags men var då fortfarande för sjuk. Så jag hoppas alla vill och kan komma nu istället =)
 
Här är magen nyss tagen bild. Vecka 27 nu och 66% av graviditeten är nu avklarad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0