Inte frisk än =(

Jag mår exakt likadant nu som för en vecka sen =( När ska det här ta slut? Svårt att vara positiv just nu för det är jobbigt. Idag hade jag Charlie och hundarna själv hela dagen fram till efter läggdags för Charlie och det var tufft. Jag hade inte sovit många minuter natten som var pga hostan. Släpa ut vagnen på promenader var jobbigast och jag fick stanna och kräkas flera gånger. Det berodde dock på hostan och inte på att magen krånglar. 
 
Helgen som var var ju min och Danne barnfria helg då mamma hade Charlie och hundarna. Blev väl inte riktigt som tänkt då jag var sjuk och Danne var supertrött. Men en sväng till IKEA med tusentals andra, sen mat och bio på heron blev det sen hem och sova. 
 
Vi orkade också med att plocka fram nya vagnen och testa igenom den i helgen. Charlie gillar den mycket. Här ser ni den som enkelvagn med en varukorg på sidan. Resten av grejerna får ligga i källaren tills bebis kommer.
 
 
Och här kommer en bild på min prins och min prinsessa. Hon har blivit så stor redan, knappt en valp längre utan mer en unghund. Fast valptänderna är minsann kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0