I morgon orkar jag nog

Är fortfarande ordentligt förkyld. Sover som en kratta eller värre. Jag jobbade idag. Jag red för första gången sen i december. Bara en barbackatur i skritt på ca 25 min då hästen fick pulsa runt i djupsnö. Efter det har jag haft ondare en vanligt =( Så ridning funkar inte längre för mig med andra ord, det var synd. Ytterligare en grej i arbetet jag inte klarar av.Efter jobbet åkte jag och träffade sjukgymnasten. Det gav inte så mycket. Vi kom fram till att stödbältet jag redan har är det bästa för mig och övningarna jag redan tränar är bra och tillräckliga för mig. Men vi bokade iallafall in två träffar till då jag ska få akupunktur och en tensmaskin att ta med hem. Hon var dock lite skeptiskt till att jag kommer att få mindre ont i framtiden utan att det bara kommer bli värre. Hon trodde även att jag skulle ha problem långt efter förlossningen. Hon tyckte att jag skulle vara sjuksriven 100%. Jobba kan du göra hela livet sa hon, men just nu måste du ta hand om dig själv. Hon är inte den första som säger det till mig och självklart är det rätt. Blir det värre eller för jobbigt så kommer jag göra det också.
Efter sjukgymnasten så var det tänkt tt jag skulle hämta Charlie på dagis men jag var så trött. Åkte hem och sov istället så Danne fick ta Charlie på väg från jobbet. Sov sedan i typ två och en halv timme. 
 
Jag har inte ens orkat ta in vagnen vi köpte från bilen, men i morgon kanske =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du o bebis är viktigast nu ❤️
Torekällberget finns kvar sen också. Dumt att ta ut sig redan nu så de blir värre sen. Barnvagnen kan Danne ta in! Var rädd om dig ❤️

2015-02-05 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0