Frukosttips

Gillar ni filmjölk? Eller det spelar ingen roll förresten för jag gillar inte filmjölk men denna var riktigt god. Verum hälsofil med smak av blåbär och svartvinbär. God och nyttig och bra för magen med goda bakterier. Jag äter den med en gnutta strösocker eller sylt men fungerar säkert toppen med en nötig mysli.
 
Undrar om filmjölk är det som denna graviditet kommer lära mig att äta. Förra graviditeten var det ärtsoppa som jag helt plötsligt blev sugen på.
 
Idag är en dag med lite egentid. Jag tänker njuta av mina dagar med egentid. Charlie var lycklig över att få åka till dagis så jag har inte dåligt samvete. Jag vet att det kommer en tuff tid framöver med noll egentid. Nu sitter jag här framför nyhetsmorgon med en kopp kaffe och sen ska jag ta en varmt bad.
 
Trevlig tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0