Feb. 14, 2015

Här sitter jag med min tekopp som så många nätter tidigare, klockan är nu 03:40. Sover på soffan för att kunna sova sittandes. Ligger jag samlas för mycket slem i luftrör och lungor och jag hostar tills jag kräks. I natt har jag alltså suttit och sovit, obekvämt men jag har än då länge inte hostat utav det. Det var Charlie som väckte mig för en timme sedan när han var på väg från sin säng till vår säng och upptäcker att mamma inte är där. Danne vaknar ju inte heller när han kommer. Efter att hundarna som sovit med mig i soffan fått kissa så gick vi in till sängen och han somnade gott.
Jag passar på att äta en banan och dricka lite te innan jag intar min sköna sovställning igen. Jag har bihåleinflammation och luftrörskatarr men var tyvärr tvungen att sluta med penicillinet idag då min mage inte tål de. Blir det inte bättre under helgen får jag söka vård på nytt på måndag. Hatar att vara sjuk, har så mycket annat att fokusera på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0