Nämen hej

Det var inte igår, kommer ni hit ofta? =) Har haft en liten bloggpaus. Finns inte tid helt enkelt. Det gör det inte nu heller men jag gilar att skriva så man får ju prioritera. Just just nu ligger Henry ute i vagnen och sover, Charlie är på dagis, hundarna har gått och lagt sig i sängen och sover och jag sitter och degar här vid datorn och väntar på att en uppdatering ska gå igenom. Har ju rätt mycket att uppdatera här då jag varit borta ett tag men vi får väl se vad som jag tycker är värt att nämna.Vi har ju haft 3 års kalas här hemma och det var väldigt lyckat. Charlie var jätte nöjd med så många gäster och så fina presenter. Det får bli ett varsitt inlägg om barnen igen som jag gjorde för ett tag sedan också. Tänkte nog försöka hinna med det under dagen.Snart är det jul och jag har tappat bort julfeelingen helt. Jag som älskar julen. Hjälp mig få tillbaka den! Den infinner sig inte ens då jag dricker glögg, äter pepparkakor och slår in julklappar. 
 
Här kommer en god jul tomte iallafall =) När jag tog dessa bilder så vägrade Charlie vara med, han skulle vara pepparkaksgubbe. Sen blev dem sjuka med ögoninflammation så då gick det ju inte att ta några fina bilder.
 
Söt tomte <3 Mössen trycker ned ögonbrynen på honom så han ser lite butter ut =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0