Vinter is coming

Hej! Första dagen hemma ensam med båda barnen. Klockan är nu 11 och båda barnen sover, den minsta dock i min famn och han vaknar varje gång jag försöker lägga ned honom. Morgonen har gått bra men jag räknar timmar tills Danne kommer hem. Tråkigt att jag känner så tycker jag, att jag tycker att det är jobbigt och tråkigt att vara hemma själv med barnen. Det borde ju istället vara roligt och mysigt. Vi kommer säkert dit hoppas jag. Just nu är det svårt att ens gå på toa och Ella har kissat inne vilket jag inte har lyckats torka upp än men jag ska strax prova lägga ned Henry att sova själv. På måndagar är öppna förskolan öppen här i åkers så i framtiden går vi nog dit, tar väl ca 2 min att gå hemifrån :) I morgon är det dagisstart för Charlie och föräldragruppen för Henry börjar. På onsdag ska jag till läkaren och lämna cellprov igen, måste göra det två gånger om året. Typiskt nog måste jag göra det på Södertälje sjukhus. Sen på kvällen åket Danne med Ella på lydnadskurs så då blir det även premiär för mig att lägga barnen själv, Wish me luck, men det gick ju bra nyss. Annars är det inte så mycket inbokat förutom det trevligaste förstås, en födelsedags middag hos Malin ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0