Spontanresa 4,6 miljoner år tillbaka i tiden

Hej! Igår kväll när jag satt här vid datorn och kikade runt lite på facebook så såg jag att nu i helgen var sista chansen att se dinosaurie utställningen på parkenzoo. Snabbt bestämde vi oss för att åka dit idag och ja hela dahen har alltså spenderats där. Charlie gillar dinosaurier och tyckte det var väldigt kul så det var ett bra beslut. Såklart tittade vi också på djuren men det var föga intressant enligt Charlie. Lekplatserna som fanns lite utspridda var roligare och framförallt var karusellerna roliga. En härlig dag med familjen en sån här fin sensommardag, kan man ha det bättre egentligen? Här kommer lite bilder från dagen, släpade med mig riktiga kameran faktiskt.
 
Först lite dinosauriebilder: Dinosaurierna är riktigt bra gjorda, i naturlig storlek, de rör sig, gapar, blinkar, låter och frustar. Man blir nästan lite rädd haha
 
Sen kommer lite lekbilder:
 
Och tillsist ett par Henry bilder, han var ju såklart också med men för det mesta i vagnen. Han blev lite grinig i vagnen efter ett tag, han ville ju också vara med så Danne satte honom i Charlies sittdel och där satt han som en prins. Jag kommer nog byta snart till sttdelen för honom. Denna vagnens sittdel är ergonomisk och passar dem även när de är små och de finns fullt liggläge.
 
Å just det, vi var ju i en djurpark. Ett djur fastnade på bild iallafall =) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0