29 år ung

Nu har man fyllt år igen då. Åren går. Jaja. Hade ett litet kalas här hemma, Självklart med de nya fina kopparna. En strawberry cheesecake fick också pryda bordet.
 
Idag lunchade jag med Malin och Karin på ceasars. Gott vare men lite besvärligt att äta då lillemannen Henry bestämde sig för att gråta en skvätt just då. Malin fick skära upp kycklingen åt mig så jag kunde äta =) Efteråt gick vi på stan, jag fick akutköpa blöjor då jag visst inte packat några i skötväskan. Sen blev visst Henry akut hungrig så det var dags att utfodra honom. Varenda bänk var upptagen och skreiken blev bara högre och högre så det slutade med att vi satt på gräsmattan på kyrkogården. Fick med mig en långklänning jag fyndade på rean samt en påse kläder och skor från Malin, tack kära du =) och födelsedagspresenten jag fick som var ett par örhängen och en pyjamas =)
 
Hämtade upp mamma och åkte vidare till Strängnäs där hon skrev kontrakt på en ny bil, sen handlade vi lite och åkte hem. Det är sista semesterveckan för Danne nu. Sen börjar vardagen igen, nu med nya utmaningar. Charlie kommer då gå på dagis 15 timmar i veckan tis-tor kl 8.30-13.30. Jag blir alltså hemma med barnen på måndagar och fredagar. På onsdag börjar Ellas lydnadskurs. Denna sista vecka ska vi också försöka ta oss iväg till skansen. Jag, mamma och barnen ska åka till sagostigen i morgon. På lördag är det hundutställning i Eskilstuna. Så ganska mycket planerat för sista semesterveckan. Och så skönt att sommaren äntligen kommit nu, så synd bara att den även snart är slut. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0