Vattkoppor

Jaha nu var det Charlies tur att få vattkoppor. Tråkigt men det måste ju ske och ju förr desto bättre eftersom ju äldre man blir desto värre brukar det bli. Själv hade jag vattkoppor när jag var 3 månader gammal och fick då bara kanske 5 koppor totalt eftersom jag var skyddat via antikroppar från modersmjölken. På Charlie har jag än så länge hittat 5 koppor men vi får väl se vart det slutar, han har inte jobbigt utav det just nu iallafall. Det blir dock en lång och tråkig vecka framför oss då Charlie måste vara hemma för att inte smitta. Är det någon som redan haft vattkoppor får man gärna hälsa på :) eller vill promenera med hundarna för det är banne mig ett helt projekt med tjurig tvååring, gravidmage, vild unghund och en skällig gammeltik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0