Mitt hjärta smälter

Charlie min lilla guldklimp, trots att han är inne i en väldigt trotsig period just nu så är han även inne i en väldigt gosig period då han gärna kryper upp i famnen och gosar lite eller kommer och ger sin mamma en kram. Idag när vi var ute och lekte kom han gående med en krokus i varje hand och gav dom till mig och sa "Charlie plocka blommor mamma" Så söt så jag dog en liten smula. När han skulle sova ikväll så gick vi igenom vad mamma, pappa mormor och farfar egentligen hette och tillslut sa han rätt om både mamma och pappa men till en början tyckte han att mamma hette kyckling och pappa hette robot, var får de allt ifrån? 
 
Vad har vi mer gjort idag då, tyvärr inte så mycket. Vi var trötta idag båda två. Var ute när vädret tillät och har tittat mycket på tv däremellan. Tjänade lite pengar på att sälja tomater har vi också gjort och äntligen tagit tag och börjat packa bb-väskan. 
 
Nu är det minsann sovdags så godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med morfar :-)

2015-04-17 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0