Magen vecka 34

Nu är vi inne i vecka 34/ 40. Går snabbt nu tycker jag. Kanske inte blev så bra bild men det är en bild iallafall
 
Den ser dock mindre ut på bilden än vad den upplevs i verkligheten. Jag jämförde med bilder från förra graviditeten och nu bär jag magen längre ned än förra gången vilket ju inte är så konstigt då man är lite slappare i kroppen nu efter graviditet och förlossning så kroppen håller inte magen uppe på samma sätt. Magen är snäppet större denna gången också.
 
Hela påskhelgen har jag haft en tryckande känsla i huvudet. Känslan är ungefär som om man står upp och ned och huvudet fylls med blod fast inte lika dramatiskt. Har även mått lite illa och känt mig allmänt konstig. Jag ska ringa barnmorskan i morgon och be om att få komma in på en extra koll för att kolla blodtryck mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0