Hundutställningar

Nu har jag bokat in två till utställningar de närmsta veckorna. 19 april åker hela familjen på utställning i Sala. Det kommer då också vara en kennelträff med Ellas uppfödare. 1 maj är det en utställning på kennelklubben i Strängnäs. Hittade den idag, det är ju så nära ju så den går ju inte att missa. Det känns bra med dessa två utställningar för sen blir det ju ett uppehåll till slutet av augusti. De här är båda två mindre inofficiella utställningar. Var ute och tränade för ett par dagar sedan och det gick klockrent =)
 
Har jag berättat att Ella och Danne ska gå på valpkurs nu i april-maj, det blir jättebra tror jag, de behöver de båda två =) Det blir på hundklubben i Södertälje då de var de enda som hade plats kvar.
 
Anna jag misstänker att du inte har tid med utställning 1 maj, men du kanske vill följa med i augusti till Eskilstuna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0