En underbaring

Igår var det måndag och jag startade veckan med en dejt med Malin på stan. Lite shopping, lite lunch och lite snack, tiden susade förbi. Hon hjälpte mig att kolla förlovning och vigselringar. Jag och Danne förlovade ju oss i somras och vi har pinsamt nog inte skaffat oss ringar ännu. Jag fick en ring av Danne när han friade men den är för stor och sitter på långfingret istället. Jag har nu iallafall bestämt mig för hur jag vill ha min ring. Förlovningsringen kommer att vara smal med små diamanter längs med och den kommer vara i roséguld. Vigselringen köper vi inte nu men den kommer också vara i rosé, slät med stenar i mitten. Kanske blir det vanlig diamant, kanske blir det rosa diamant eller rosa kvarts. Finns dock inga sådana ringar jag kan visa, måste specialbeställa men jag kan visa ringarna i annan färg.
Förlovningsringen:
 
Vigselringen:
Så här ser rosa diamant ut och även rosa kvarts:
Så här ser roséguld ut:
Så får ni knåpa ihop det i huvudet själva hur det ser ut =) Dock gillar jag väldigt mycket den näst sista bilden på ringen med vitt guld och rosa diamant, nästan så mycket at jag vill skippa roséguldet. Besltsångest, hjälp mig gärna!
 
Sen har jag äntligen beställt en klänning till Malins bröllop men den har inte kommit ännu. Dock har jag hittat en ännu finare men ganska mycket dyrare, men det är nästan så jag hoppas att den jag beställt inte ska passa så jag kan få köpa denna hära finingen istället:
Visst är den fin =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0