Sjukstuga

Har varit hemma hela veckan. Hade egentligen bara två jobbdagar, tisdag och onsdag men då fick jag vabba med Charlie. På onsdagen blev även jag sjuk men känner mig bättre nu igen, hostar och snorar gör vi fortfarande båda två. Det har med andra ord varit en ganska lång och tråkig vecka speciellt de två sista dagarna. Det är faktiskt ganska tufft att underhålla en liten när man själv inte är på topp. Ljusglimten denna vecka var helt klart middagen hos Karin i tisdags där det bjöds på mycket god mat och efterrätt =)
 
Idag hoppas jag att vi kommer iväg med Anna och Ester till Tom Tits. Det beror lite på dagsformen. Jag fick ju julklapp av kommunen inträde dit och det gäller bara september ut så nu får man passa på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0