Jenny och Mats firar 80 bast!

Ja tillsammans alltså =) Och dem har vi firat nu i helgen. När Jenny fyllde år tidigare i somras så fick hon bara ett litet meddelande om att det skulle hända något detta datum och en ledtråd som löd liknande: Börjar med gympa och slutar med skumpa. Ingen mer information fick de föörän dagen innan då jag sa att vi träffas hos Robban kl 12 och att de kommer att sova borta en natt.Klockan 12 hos Robban igår träffades vi hela släkten och Jenny och dom var helt inne på att vi skulle springa milen, haha vilket roligt 40 års firande =P. Men vad vi gjorde var att åka till Boda Borg i oxelösund. Om det är någon som inte vet vad det är så kan det jämföras med fångarna på fortet. Vi var indelade i 4 lag med ca 5 personer i varje. Man skulle samla på sig stämplar vilket man fick när man klarade av ett rum. Det fanns 3 olika svårighetsgrader på rummen. Det var sjukt kul där, vi var där i 4 timmar men hann ändå inte igenom alla rummen och vårt lag hann bara samla ihop 5 stämplar. Tror de vinnande laget hade 7. Det var svårt men oerhört kul och jag ska definitivt åka tillbaka dit någon gång =) Har ttvärr inte en enda bild därifrån.
 
Sedan åkte vi tillbaka till Robban och Sandra som bor invid slottet Stjärnholm, där även Sandra jobbar. Vi checkar in på våra fina hotellrum. Jag, Danne och Charlie fick visst bröllopssviten =) Väldigt vacker säng och tapeter men det framgår inte riktigt på bilderna.
 
 
Sen hade vi trevligt, åt god mat och extrem god tårta och drack och sjöng gjorde vi så nog alla gäster på slottet hörde. De andra gästerna var ändå en kör men nog var de vi som hördes mest.
Den här bilden hade jag på min kamera när jag fick tillbaka den så den får ni bjuda på =) Tycker faktiskt att den blev rätt bra. Tack Robban och Sandra för allt jobb ni lagt ned på den här helgen. Den blev verkligen lyckad. Och tack även resten av släkten, är så glad att jag har er och att ni är ni, vi har så kul tillsammans <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0