Inredningsdetaljer

Jag har lite svårt att hålla mig till en stil i hemmet när jag köper nytt men en stil som jag verkligen gillar är gammal lantlig stil. Ovanför vårt köksfönster vill jag sätta upp en hylla av en gammal bräda och järnbeslag, precis som på denna bilden:
 
Om det är någon som har en sån här gammal fin bräda ligga och skräpa så får ni gärna höra av er =)
 
Igår hittade jag även två gamla fina fönsterramar ute i förrådet och dessa tänkte jag nog sätta speglar i, kommer nog bli jättefint. Vet bara inte hur man går tillväga. Någon som vet? Antar att man kan lämna in dem och få det gjort men man borde väl kunna göra det själv? Spegelglas kan man ju hitta billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0