Fredagsfeeling

Idag är det fredag =) Nu väntas fyra dagars "ledighet" Jag minns vad fredagkväll betydde för några år sedan, ofta men inte alltis så var det ju utgång eller något annat skoj. Hur man nu orkade det efter en arbetsdag (vad hände?) En fredag idag är jag glad om jag orkar kolla klart hela idol som börjar klockan åtta. Det har inte hänt hittils. Första målet är att hålla sig vaken tills idol börjar. 
 
Om vi spolar tillbaka tiden några år skulle jag nog kanske just nu stå och göra mig i ordning med smink och fina kläder, eller så kanske jag skulle ha en liten förfest med mina tjejor <3 Då skulle jag iallafall gärna lyssna på den här låten för att få den rätta fredagskänslan.
 
 
Egentligen så gillar jag inte texten fullt ut men det är endå en väldigt skön låt =)
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är då man inser att man är "gammal" (vuxen) och inte ung längre. 😘

2014-10-17 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0