Resa bokad

Nu är resan bokad och det mesta är färdigplanerat. Det blir en resa till Egypten, Hurghada. Japp jag har redan varit där och landet i sig är väl ingen höjdare direkt. Men fördelarna vägde över. Sol och värme på lagom lång resväg. Billig resa med fint boende och all inclusive. När jag reste till Egypten förra gången så var hotellet superbra, personalen trevlig, bra underhållning och god mat. Jag vill också påstå att Egypten har den bästa snorklingen (av de ställen jag varit på ) Vi åker måndag 24 nov och kommer hem mån 1 dec.
 
 
Tyvärr så innebär det att jag missar Maddes 25 års fest, men jag lovar att komma till Göteborg och fira dig en annan helg istället. Kanske i december om vi råkar vara lediga samtidigt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0