Pack

Slänger in ett litet inlägg innan läggdags. Vid det här laget brukar jag redan snarka gott =P Vet inte hur det kommer sig att jag ännu är pigg. Var ute och klippte gräset på kvällen så rutinerna flyttades väl fram antar jag. Idag har jag packat. Kommer vara helt tomt i huset snart som jag håller på. Allt som inte behöver användas packar jag. Vill ha så mycket som möjligt klart innan flyttning för vi har ju bara en knapp vecka på oss och då jobbar vi samtidigt och förhoppningsvis har vi även små valpar. Det är bara lite mer än en vecka kvar till valpning nu. Jag har inte känt några fosterrörelser eller hört hjärtslag men hon känns dräktig och beter sig verkligen som det. Skumt men det är väl bara att hålla tummar och tassar.
 
Ja det var väl en kort sammanfattning av vad mitt liv består av just nu, förberedelser inför flytt och valpar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0