Inväntar valpar?

På tisdag är det beräknat att Sally ska få sina valpar. Dessvärre tror jag inte att det blir några. Jag har inte gett upp hoppet helt men det är mer som pekar åt att hon inte är dräktig mot att hon är. Hon är inte tjock, jag hör inga hjärtelag eller känner fosterrörelser, hon har inte fyllt juver eller tappat päls på magen, hon har inte behövt gå ut och kissa på natten. Det som skulle kunna tyda på dräktighet är hennes beteende då hon bäddar och gnäller och tvättar sig mycket men det skulle ju lika gärna kunna vara en skendräntighet. Hon borde även ha gått upp i vikt utav fodret hon får nu som är väldigt hög proteinrikt och att hon fått mindre motion sista veckorna. Jag hoppas verkligen att det är en liten valp därinne även om jag kanske har ställt in mig på att det nig tyvärr inte är fallet. Inte mycket att göra åt iallafall. Jag är ledig hela veckan fram till helgen men lämnar inte Sally själv hemma så länge så det blir nog en rätt långtråkig vecka, någon som vill hälsa på? Tänkte även passa på att fortsätta med packningen och börja tvätta fönster mm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0