Fotbollskillen

Jodå visst är han pappas lilla fotbollskille. Han sparkar boll varje dag och är riktigt duktig på det. Det kommer lixon naturligt för honom. Han springer och sparkar bollen flera gånger i farten och fastnar bollen någonstans så tar han oftast fram den med foten. Nästan så han är bättre än mig, men det är ju inte så svårt. Charlie har en skiva med barnmusik med en låt som beskriver min fotbollstalang. Den går såhär: "När andra spelar fotboll så springer dom på planen och sparkar på bollen för så ska det va. Men jag, jag springer på bollen och sparkar på planen för jag är inte riktigt som andra jag." Klockren beskrivning på mig. I vårt nya hus har vi plan gräsmatta där det faktiskt går att spela fotboll. De som bodde där tidigare hade även ett mål uppställt. Vi hoppas att de lämnat kvar det =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0