Flyttar

Ja nu blir det inte mycket inlägg på denna blogg. är ju mitt uppe i flytten och den lilla tid jag har kvar är jag så trött att jag inte orkar tänka på att skriva ett blogginlägg. Igår var dagen då vi fick vårtat nya hus. Charlie fick vara kvar på dagis medans vi var till banken. Vi hade fyllt båda bilarna och åkte sedan direkt till huset och lastade in. Sen åkte vi hem och lastade om och inför vända nummer två hämtade vi upp Charlie. Nu bor vi alltså på två ställen och det blir rörigt. Fortfarande mycket som ska packas och städningen är inte påbörjad samtidigt som man vill sätta tänderna i nya huset och dess trädgård. själva flytten blir av på lördag då vi hyr släp och får lite flytthjälp. två nätter kvar i gamla huset alltså. Kommer ändå att saknas, många fina minnen men det ska blir skönt att få det lite större.
 
Nä nu är rasten slut. Är på jobbet idag och i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0