Dagar som kommer och dagar som går

Får klagomål om att det inte bloggas tillräckligt här, förstår inte alls vad ni menar :-)  Jag är ju som sagt ledig den här veckan för att invänta valpar. Kan nu konstatera att der inte blir några. Jag har ändå inte velst åka hemifrån utifall det skulle bli valpar så vi har bara varit hemma. Som tur är har vi så underbara vänner som kommer hit och underhåller oss. Igår kom Malin över med en påse fika :-)  och idag kom Anna, Ester och deras lilla flatvalp Myran. Vilka röjare de var, mer vilda än tama både barnet och valpen. Anna hade fullt upp, ena sekunden travade barnet runt i soffan och gjorde en vurpa ner i golvet nästa sekund har hon fått upp ytterdörren och ör halvvägs ute samtidigt som lilla fröken hund försöker busa upp en ilsken Sally och med munnen full av prylar som helst inte ska tuggas sönder. Tur de är söta :-)  
 
I morgon åkrr jag faktiskt till jobbet några timmar. Har så mycket att göra med mina djurläger i sommar. Sen på kvällen åker vi till nya huset och kollar mått mm. På fredagen har vi en förmiddags dejt hos mamma innan de åker ner till smålandet.
 
Vår dator har varit på utflykt till Dannes bror men den kommer hem ikväll så då kan jag börja ladda in lite nya bilder, har en hel del.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag! Men det var minsann inte bara Ester som gjorde en vurpa... 😛

Svar: Haha korrekt =) Jag glömde bort det lilla missödet =P
Jojo

2014-05-14 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0