Utan min Charlie

Lämnade Charlie på förskolan halv tio i morse. Planen var att jag skulle komma dit igen vid halv tolv och lägga honom men de ringde nyss och sa att allt går så bra så de ska testa och lägga honom själva. Jag ska inte komma dit förrän halv två. Det känns lite konstigt men samtidigt väldigt skönt att det funkar så bra. Han hade varit så glad och knatat runt på lekgården och när de ringde hade de gått in och Charlie satt och gosade med en kompis som också är där på inskolning. 
 
Ikväll åker vi till mamma och sover där. Hon ska vara barnvakt i morgon då jag åker på studiebesök till ett friluftsmuseum i Östersund med jobbet. Nu ska jag och Sally passa på att gå ut en promenad, fast vi vågar nog inte gå för långt utifall de ringer från förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0