Undo

Nej det var inte rätt låt som vann. Ja det var en jättebra och fin låt. Men Sanna är tråkig och omodern. Jag tycker att det faktiskt är lite pinsamt att skicka henne, inte i stil med när vi skickade Carola för några år sedan eller Anna Bergendal men ändå lite. Ace Wilder hade varit mycket bättre, modernt och coolt och en låt man lägger på minnet. Om vi nu skulle skicka en ballad till finalen så tycker jag att songbird med Ellen Benediktsson var mycket bättre. Annars så gillade jag även Panetos, Oscar Zia och till och med Yohio var bättre. Men sämst var ändå Alcazar så jag får väl vara glad att de inte vann då =P Nog om Mellon.
 
Stackars lilla Charlie har blivit sjuk igen. Nu är han ordentligt förkyld och verkar ha kilovis med snor i lilla snoken. Feber hade han också i ett dygn men den är borta. Jobbigast är ju nätterna så varken han eller jag har fått så myvket sömn. Nu sover han middag och jag ska passa på att gå ut i trädgården och kratta en lite stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0