Sommarläger i snömodden

Passar på att slänga in ett litet inlägg från jobbet. Idag har jag i stort sett bara gjort affischer och skyltar samt gått runt och satt upp den på anslagstavlorna, det är livet som djurskötare det. Nej men jag har en hel del sådana jobb också då jag är ansvarig för vår hemsida, skollovsverksamhet och en hel del annan utåtgående information på webbsidor mm. I sommar ska jag hålla i djurläger för barn mellan 8-12 år så jag har hunnit knåpa en del med det idag också. Läs mer om djurlägret på Torekällbergets hemsida http://www.sodertalje.se/Se--gora/Dolda-sidor/Torekallberget/Barnvanligt/Djurlager/
 
Nu har vi börjat med inskolningen för Charlie. 3 dagar har han varit där nu. Det har gått bättre och bättre med rutinerna. Det har varit lite knöligt att få honom att somna. De sover på varsina madrasser med filt och kudde. Men idag var det Dannes tur att gå till dagis och då somnade Charlie minsann på 3 minuter så med andra ord går det framåt. Periodvis har han varit väldigt klängig och gnällig. i morgon ska Danne prova lämna honom där en stund, får se hur det går.
 
I helgen sen blir det kalas för brorsan. Han ska firas både fredag och lördag minsann =)

Kommentarer
Postat av: Kakan


Sommarlägret låter ju jättekul! Synd att det är åldersgräns😜

Svar: Haha =) Ja det ska bli superkul.
Jojo

2014-03-20 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0