Snabba puckar

Sally har börjat löpa. Har märkt på henne att det är på g ett tag nu men har inte sett en enda bloddroppe. Igår började hon iallafall störa sig med katten och det är ett säkert tecken. Idag var vi till veterinären och gjorde ett blodprov för att se exakt när hon ska paras. Provet visade idag, senast i morgon. Jäklar vilken tur att jag testade henne idag. Själv trodde jag att jag var ute alldeles för tidigt och att det var typ en vecka kvar. Hanhunden som jag ska para Sally med befinner sig i Dalarna så nu är det snabb panering som gäller för att få till det här. Väntar på telefonsamtal från ägaren nu. Måste också ta ledigt från jobbet om jag ska åka dit. Reservplanen är att para återigen med Linux som ju bor i Stockholm och är lite mer tillgänglig. Uppdaterar mer när jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0