Mammorna slår klackarna i taket

Ikväll är vi fyra småbarnsmorsor som ska ut oh käka middag och slå klackarna i taket. Tyvärr är jag inte helt frisk så det blir nog rätt lungt för min del ändå. Jag har fått nåt konstigt virus eller nåt. I veckan hade jag lock för öronen och alla ljud fördubblades inne i huvudet, jag kunde riktigt känna hur trummhinnorna vibrerade. På det huvudvärk och illamående. Jag stoppade in öronproppar och det blev genst mycket behagligare. Jag mår bättre nu, bara lite huvudvärk kvar och illamående som kommer och går. Nu ka jag alldeles strax åka och hämta upp Anna och Daniela och sen kör vi =) Sover gör jag hos mamma och Danne och Charlie sover i Gnesta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0