inlägget försvann

Jaha som ni märkte så försvann texten på förra inlägget. Bara rubriken kom med. Lilla Röd. Jag som skrev så långt, suck. Lilla Röd heter hanhunden som bor i Dalarna och vi åkte alltså dit. Efter mycket telefonsamtal hit och dit så hade jag fixat ledigt från jobbet, Danne slutade tidigare från sitt jobb och kenneln i Dalarna var informerade om att jag skulle komma. 26 mil är det till Rättvik där de bor men det tog ändå nästan fyra timmar dit. Vid halv åtta var jag iallafall där och vi började med en liten fika. Britt-Marie som kennelinnehavaren heter har fött upp papillon i 40 år så hon kan sin grej och besöket var väldigt givande. Hon hade 6 tikar och 3 hanar boendes hemma i sitt stora hus. Sen parade vi hundar, det gick bra. Jag fick sedan sova kvar i deras gästrum. Sally var inte helt nöjd med det och gnällde halva natten, hon ville nog hellre sova inne hos hanhundarna. På morgonen sen åt vi frukost och parade dem igen innan vi begav oss av hemåt igen. Redan kl åtta i morse så åkte vi hem. Lilla Röd heter han alltså och det är ett väldigt passande namn då han ju är liten och röd. Så här ser han ut
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0