20 läsare

Jag har 20 trogna läsare i bloggen som i princip är inne och kollar varje dag, trots min bristande uppdatering. 40 visningar varje dag vilket betyder att i genomsnitt kollar dessa personer 2 gånger per dag. Jag vet vilka de flesta är men inte alla 20. Trevligt tycker jag =) Jag är verkligen inte ute efter att ha en blogg med många läsare utan är väldigt nöjd med mina 20. Bloggen är främst till för att mina nära och kära ska kunna följa min vardag och för min egen del för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla och för att jag ska få ut alla ord som snurrar runt i huvudet. Oftast tycker jag att det är roligt att blogga men ibland känns det som ett måste, som en förpliktelse gentemot er läsare. Men det verkar ju som att ni håller er kvar trots att det inte kommer nya inlägg varje dag <3
 
Idag är jag på jobbet och solen skiner. Vi ska kratta lite hagar och sen ska vi bege oss ut med hästarna en sväng. Jag ska rida och mina två kollegor ska köra med vagn.
 
ha en trevlig dag allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0