Hej på er!

Jag har semester denna vecka och jag måste säga att jag är rätt nöjd med det. Två riktigt varma och soliga dagar har vi haft. Det har varit så varmt att det inte gått att vara ute och jobba eller gå på promenader mitt på dagen. Vi har gått till badplatsen och badat fötterna. Vi har åkt till Strägnäs och ätit super lyxig glass och lekt i lekplats, vi har varit hos grannarna i Mariefred med en hejdå blomma, vi har lämnat ifrån oss gamla huset och varit på Bvc för 18 månaders koll. Idag har det inte varit lika soligt, rätt skönt faktiskt men den får gärna komma tillbaka. Idag har det bakats rabarberpaj och snyggat till barret hos frissan. Charlie fick vara hos Jenny under tiden jag klippte mig och det hade gått jättebra :) studsa studsmatta tycker han tydligen är riktigt skoj :) Enligt Eniro så har vi 516 m hem till Jenny. Jag vet inte om du läser min blogg Madde men jag har ungefär lika långt hem till din mamma. Riktigt nära alltså :) I morgon kommer paranbol- killen och installerar så får vi förhoppningsvis kanaler att titta på. Sen får vi besök av både Malin och Anna och Ester. Vi får se om det finns någon rabarberpaj kvar då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0