Granbyvägen 2 i Åkers styckebruk

Det är där ni hittar mig nuförtiden. Nu har vi iallafall flyttat färdigt. Vi sov här första gången i lördags och jag har inte varit i gamla huset sedan dess. Tack alla som hjälpte till med flytten. Det står fortfarande kartongen och prylar som inte hittat sin plats överallt men det börjar likna ett hem nu iallafall. Saknas lite möbler och inredning. Till helgen blir det städning av gamla huset. Jag jobbar dessvärre då men är ledig på fredag så får köra så mycket som möjligt då. Det jobbiga är att vi blivit sjuka allihopa. Charlie blev sjuk i lördags, jag blev  sjuk i går och Danne börjar känna av det nu. 
 
Vi har inget internet ännu, ingen tv heller för den delen. Så därför blir det nog lite dåligt men inlägg på ett tag. Nu är jag uppkopplad till Dannes mobil. Jag har ju också internet på mobilen men det är så himla trögt att jag inte orkar blogga där.
 
Nästa vecka har jag semester och då har vi förhoppningsvis hunnit få det lite snyggt här hemma så om någon är nyfiken på hur vi bor så är det bara att svänga förbi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0