Min älskling och jag <3

I lördags åkte vi ut till Kråmö. Detta var nu femte året i rad. På lördagskvällen grillade vi allihopa tillsammans. Det var jag, Danne, Charlie, Uffe, Rasmus, Lotten och hennes man med sina tre barn, så ett gäng var vi. Charlie tog tid på sig att somna då dagsrutinerna hade kraschat lite under dagen men vid ca halv nio så sov han gott iallafall. Vi sitter och dricker lite vin på uteplatsen när Lotten säger åt Danne och mig att gå upp på berget till Rasmus som vill visa nån insekt eller skelett eller vad det nu va. Vi går upp på berget och ser ungarna springa iväg och jag börjar smyga efter dem men Danne tycker vi ska gå åt andra hållet. På Kråmö finns ett utsiktsberg med en liten ledstång upp till toppen och väl där ser jag att ledstången är prydd med röda rosor och sidenband. Ni kan säkert ana vart det här leder nu! 
 
 
 
 
<3
 
Min älskling friade till mig och jag svarade ja så nu är vi förlovade. Han är så bäst min fästman, hade inte kunnat bli bättre. Vi kommer att gifta oss men när är inte bestämt. Grattis till oss =) <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0