Kråmö i morgon

I morgon drar vi iväg till kråmö igen, blir fjärde året i rad. Jag har inte hunnit packa klart och varken hunnit bada Charlie eller mig själv. Det gäller nämligen att passa på att göra sug ordentligt ren innan då det inte finns andra tvättmöjligheter än havet där. Vi har haft grannarna över på grillmiddag och sen ville inte Charlie somna och när väl han sov så fick jag agera doktor och operera ut stickor ur foten på Danne. Fick ut tre men är tyvärr en jäkel kvar. Sen var klockan läggdags och jag ligger nu i sängen och bloggar. Tanken var att jag skulle göra lite tidsinställda inlägg under tiden jag är på kråmö men det blir inte så utan jag bloggar igen när jag kommer hem. Åker hem på tisdag då ska jag till Strömsholm igen med Sally och röntga sedan är tyvärr semestern slut, redan. Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0