Het, hetare, hetast

Vi har ju haft det rätt varmt som ni alla kanske vet. Fjärde veckan med värme och solsken är vi inne i nu. Fy för att jobba säger jag bara. Förra torsdagen var värst då stod termometern på 34 grader hela dagen och inte en vindpust. Igår var det också uppe på 33 grader men då kändes det ändå lite bättre. På mitt jobb måste man lixom vara ute i solen och slita hela långa dagen. Det rinner svett om en och trots att man druckit liter med vatten så har man huvudvärk och hjärnan hänger inte riktigt med, farligt egentligen. Idag kom det regn =) Det var skönt tyckte både jag och djuren. Det är tröttsamt att ha det så varmt och man sover dåligt på nätterna så jag har inte orkat blogga på några dagar men nu är jag på g igen =) Vi har iallafall lyckats bada lite, dessa bilder kommer från i helgen.
 
 
Charlie är minsann ingen badkruka. Han badar gärna tills han är blå om han skulle få, men det får han inte och då blir han arg.
Här är en badbild från Kråmö:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0